שירותי הובלה בירושלים

כל שירות הובלה בירושלים נועד להקל על הלקוח בתהליך מעבר הדירה. יום זה יכול להיות יום עמוס בלחץ, סידורים ומאמץ פיזי או לחילופין לעבור במהירות וקלות – הברירה נמצאת בידיכם. מעבר קל הוא מעבר אותו מבצעת חברת הובלות בירושלים מקצועית אשר עוזרת לכם לשנע את החפצים שלכם לבית החדש תוך שהיא גם אורזת ומסדרת אותם בהתאם לרצונכם. שירות הובלה איכותי הוא לא רק שירות המאפשר העברה של החפצים הסטנדרטיים אלא מאפשר גם העברה של חפצים בעלי משקל או גודל חריג כמו פסנתר או כספת. במידה ולא ניתן להעביר פריטים אלה בחדר המדרגות או דלת הבית ניתן להזמין שירותי מנוף אשר פותרים את הבעיה.

שירותי הובלה בירושלים

שירותי המנוף פותרים מגוון בעיות עמן נתקלים אנשים אשר רוצים להעביר פריט חריג לדירתם החדשה. פריטים אלה היו מציבים בעבר אתגר גדול בפני המובילים אך כעת ניתן לפתור זאת בעזרת מנוף :

  • תחילה יש לוודא כי למוביל יש אישור להשתמש בשירותי מנוף. מכיוון שמדובר בפעולה אשר עשויה לסכן את הציבור יש לקבל לכך רישיון מיוחד.
  • יש לוודא כי יש חלון אשר פונה החוצה וניתן לקבל אליו גישה נוחה
  • יש לוודא כי החלון גדול דיו על מנת להעביר את הפריט הדרוש

לא כל חברת הובלה מציעה שירותי מנוף, במידה ויש לכם פריט בעל משקל או מימדים חריגים יש לסגור את הנושא מראש עם המובילים.

Art Moving – חברת ההובלה שלכם בירושלים

שירותי הובלה בירושלים כדאי לבצע עם חברת ההובלות הגדולה באזור ירושלים – ארט מובינג. אם אתם עוברים דירה, משרד או צריכים הובלה עם מנוף אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר תוך עמידה בלוחות זמנים.