הובלה והרכבה בירושלים

הובלה והרכבה בירושלים נוגעת כמובן לרהיטים היקרים שלכם אותם תרצו להעביר לדירתכם החדשה. את מרבית הרהיטים ניתן לפרק ליחידות קטנות יותר על מנת להקל על העמסתם והעברתם לדירה החדשה. לאחר הפירוק ושינוע הרהיטים מתבצעת הרכבה בבית הלקוח. תהליך זה מומלץ להשאיר בידי המובילים וכמובן לעדכן אותם מראש כי יש צורך בפירוק והרכבה של רהיטים. שירות זה ישפיע על העלות של השירות כולו אך לא מדובר כאן בתוספת משמעותית.

באופן כללי, במידה וכבר הזמנתם מובילים, עדיף להשתמש בשירותיהם במידת האפשר ולחסוך לכם כאבי ראש ועבודה פיזית מיותרת. אמנם הדבר יהיה כרוך בתשלום מעט גדול יותר אך עבודתם המקצועית של המובילים בהחלט שווה את הכסף.

 

אילו שירותים נוספים יש מלבד הובלה והרכבה בירושלים ? 

הובלה והרכבה של רהיטים היא רק חלק קטן מן השירותים אשר מציעים המובילים ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד:

  • לקוחות פרטיים – עבור אנשים המחפשים לעבור דירה ניתן להזמין מספר שירותים כמו שירותי מנוף עבור תכולה כבדה ובעלת גודל חריג, שירותי אריזה אשר מסירים מהלקוח את החיפוש אחר חומרי אריזה וביצוע האריזה בפועל, שירותי סידור ופריקה אשר יסדרו את הציוד בבית הלקוח ועוד.
  • לקוחות עסקיים – ניתן להזמין שירות העתקת משרדים אשר מעביר את המשרד כפי שהוא למשרד החדש, שירותי אכסון עבור פריטים אשר אין להם מקום במשרד החדש ושירותי שינוע והעברת מטענים עבור בעלי מלאכה, קבלנים וכדומה.
  • קווי חלוקה – ניתן לבצע הפעלה של קווי חלוקה ושירותי הפצה ארצית עבור בעלי עסקים וסיטונאים.

 

Art Moving – מובילים בהצלחה

על מנת שיום המעבר שלכם יהיה מוצלח תוכלו לפנות אל Art Moving, חברת הובלות ותיקה ובעלת מוניטין באיזור ירושלים, מודיעין והסביבה. המובילים של החברה הינם מנוסים ומיומנים, ישמרו על הכבודה שלכם במלוא תשומת הלב, ימנעו כל נזק אפשרי ויבצעו את המעבר במהירות ויעילות. החברה מתחייבת לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו ובהסכם הכספי שסוכם מראש.

חברת ארט מובינג הינה חברת הובלות מנוסה ומיומנת אשר מעניקה גם שירות של הובלה והרכבה בירושלים. חברתנו תלווה אתכם לאורך כל המעבר, זאת גם בשלבי האריזה בעת הצורך, הפירוק, הובלה והרכבה הציוד שלכם ביעדו החדש. אנו מעניקים את שירותי בעבור לקוחות עסקיים ופרטיים גם יחד. ניסיונם העשיר של אנשי הצוות שלנו מעניק להם את הידע והכישורים הנדרשים על מנת שיוכלו לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר, זאת הן בזהירות והן בזריזות, כך שהמעבר יעמוד בלוח הזמנים אשר נקבע מראש.