הובלות קטנות במודיעין

אם הרכב שלכם קטן מדי ואין בו מספיק מקום על מנת להעביר את הציוד שברשותכם תוכלו לפנות אל שירות הובלות קטנות במודיעין. שירות זה יעשה לכם סדר כאשר הנכם מעוניינים לבצע העברה של מטען כלשהו אל דירתכם החדשה או אל דירתם של החברים ואין באפשרותכם לעשות זאת מפאת משקל המטען או גודלו.

מחירן של הובלות קטנות במודיעין הינו נמוך ביחס להובלות אחרות משום שמדובר בפריטים בודדים אשר הובלתם אינה דורשת מאמץ רב. מובן כי במידה ומדובר ברהיטים אשר יש לפרק ולהרכיב השירות הזה צריך להיות כלול במחיר אשר תסגרו עם המובילים. לא מדובר בהפרש ניכר אך בהחלט מדובר בשירות הכרחי שכן ללא פירוק והרכבה של הרהיטים לא יהיה ניתן להוביל אותם.

האם כדאי לעשות לבד הובלות קטנות במודיעין?

בעוד את מרבית ההובלות הגדולות אנו לא מנסים לעשות בכוחות עצמנו ופונים מיד למובילים, הרי שכשמדובר בפריטים בודדים אנו תמיד נשתדל להוביל אותם לבד. יש לקחת בחשבון כי קשירת המטען על גג הרכב עשויה להיות מסוכנת במידה ולא יודעים לעשות זאת נכון וגם הדבר אינו תמיד אפשרי בשל מבנה הגג, הנזק שהמשקל יכול לעשות לרכב או משקל המטען שלא מאפשר להרימו. זהו הרגע בו כדאי לפנות אל המובילים ולהשאיר בידיהם את נושא ההובלות הקטנות במודיעין.

המובילים של Art Moving ישמחו לבצע עבורכם הובלות קטנות כמו גם שירותים אחרים כמו:

  • שירותי מנוף עבור פריטים בעלי משקל או גודל חריג.
  • פירוק והרכבת רהיטים.
  • אספקת ציוד אריזה עמיד וחדיש.
  • העתקת משרדים.
  • הובלות של פנטהאוזים ווילות.
  • אכסון ציוד במחסנים מיוחדים ללא מגבלת זמן.
  • ועוד.

הציוד שלכם בהובלות קטנות במודיעין בידיים טובות

המובילים של Art Moving  הינם מנוסים ואמינים, חברותיים ואדיבים, אנשי מקצוע מיומנים אשר יודעים היטב כיצד לטפל בפריטים היקרים לליבכם. לאחר שתפנו אל המובילים של Art Moving תדעו כי הציוד שלכם נמצא בידיים טובות. אנו מתחייבים למחיר תחרותי ולעמידה מדויקת בלוח הזמנים שנקבע.

הובלות קטנות במודיעין נועדו לסייע לכל אותם אנשים אשר אין הם זקוקים להובלה גדולה של כלל הציוד אשר ביתם או משרדם כולל. כך למעשה, במידה וכבר העברתם את מרבית בציוד ונותרתם עם פריטים כבדים וגדולים, במישה ואתם סטודנטים וזקוקים להובלה של פריטים בודדים, הרי שתוכלו להיעזר בחברת ארט מובינג אשר מספקת את שירות זה. חברתנו בעלת ניסיון רב בתחום ההובלות ותשמח לעמוד לרשותכם בכל סוג של הובלה, בין אם קטנה או גדולה ואף בשעה שאתם זקוקים לשירותי הובלה שמתבצעים על ידי מנוף.