הובלות קטנות בירושלים

כשאנחנו מדברים על הובלות, פעמים רבות עולה לראש התמונה של העברת תכולה שלמה של דירה, תהליך ארוך ומסורבל בו כלולה העברתם של פריטים רבים, פירוק והרכבה של רהיטים, עשרות קופסאות ועוד. אך לעיתים כל מה שתצטרכו זה הובלות בירושלים, הובלה של פריטים בודדים אותם תרצו להוסיף לביתכם או להעביר לאדם אחר.

לרוב, יהיה מדובר במכשיר חשמלי כבד כמו מכונת כביסה או מקרר, ריהוט כמו ספה או מיטה, שולחנות וציוד אחר אשר בשל גודלו ומשקלו לא ניתן להעביר בכוחות עצמנו. לא כל חברה עוסקת בהובלות קטנות בשל העלות הנמוכה לכן במידה ואתם זקוקים רק להובלה קטנה חשוב ליידע מראש את המובילים.

איך לעשות הובלות קטנות בירושלים?

את ההובלות הקטנות כדאי לעשות עם מובילים מומחים אשר נמצאים בעולם ההובלות זמן רב. פניה למוביל מתחיל אולי תעלה לכם פחות אך עגמת הנפש שתחוו במידה והחפצים שלכם נפגעו בהובלה אינה שווה את החיסכון הכספי. הניסיון של המובילים יאפשר להם להחזיק את הציוד כמו שצריך בלי שהוא ייפול, להעבירו דרך החדרים השונים שלי לקבל מכה מהקירות ולארוז דברים שבירים בציוד מיוחד אשר מוגן מפני מכות.

בנוסף לשירות הובלות קטנות Art Moving ישמחו לסייע לכם בעוד מגוון שירותים :

  • שירותי מנוף – על מנת להעביר ציוד דרך חלון הבית, ציוד אשר לא נכנס בחדר המדרגות או שלא ניתן להרימו כמו פסנתר או כספת.
  • שירותי אריזה ופריקה בבית הלקוח – המובילים שלנו יארזו עבורכם את כל הציוד הנדרש באופן מקצועי ויסדרו אותו בביתכם לפי רצונכם
  • פירוק והרכבת רהיטים – שירות חיוני על מנת שיהיה ניתן להוביל את רהיטי הבית או המשרד
  • שירות אכסון – במידה ואין לכם מקום לכל הפריטים מן הבית או המשרד הישן תוכלו לאכסנם זמנית במחסן.

הובלות קטנות בירושלים והסביבה – סוף לכל הריצות

אם אתם עדיין מחפשים אחר שירות הובלות אמין, אם אתם מתרוצצים בכל פעם שאתם עוברים דירה ומנסים לעשות זאת בכוחות עצמכם – מוטב לפנות אל Art Moving ולעשות סוף לריצות המיותרות.